- erinevad materjalid (kile, mullikile, kork, niit, pits, papptoru, svamm, papp, kahvel, lainepapp), guašš värvid, A4 paber
PROOV
- tee erinevad materjalid värviseks ning trüki nendega paberile.
PAPITRÜKK
- loo pappi kasutades erinevaid trükke
NIIDITRÜKK
- voldi paber pooleks
- võta kuni poole meetri pikkune niit/lõng ja tee pintsliga värviseks
- keera see ühele paberipoole kujundiks, jäta ots üle serva
- vajuta kaart kokku ja täpne kerge vajutus peale
- tõmba pooleksmurtud kaardi vahelt niit ettevaatlikult välja
- värvitud niit jätab mõlemale poole huvitava jälje, seda võib täiendada pliiatsijoonisega
PLÄRTSUTRÜKK
- voldi paber pooleks
- kanna erinevaid värve erinevas koguses ühe paberi poole peale
- vajuta paber kokku kerge täpse vajutusega
- ava paber
KUULITRÜKK
- võta servaga karp (kommikarp) ja pane sinna põhja tükk paberit
- pane pintsliga paberile erinevaid guaššvärvi täppe
- pane karpi kolm neli klaas- või metallkuuli, sobivad ka niidirullid
- hakka karpi loksutama, kuulid saavad värviseks ja jätavad paberile toredaid jooni
- metallkuule saad nende teed juhtida karbi teiselt poolelt magnetiga
KILETRÜKK
- värvi ära paber
- kata paber toidukilega
- eemalda kile, kui värv on peaaegu kuivanud
PABERRULLIST SÜDA, RING, KOLMNURK, RUUT
PINTSLITRÜKK
- tee paberrullidest kujundid: süda, ring, kolmnurk ja ruut
- tee toru värviga kokku ning vajuta paberile
PORTREE
- kasutades erinevaid materjale maali endast portree
MAASTIK
- kanna vahenditele värvi ja loo endale sobiv pilt, kasutades kõiki vahendeid
LINNAPILT
- kasutades lainepappi loo üks linnapilt
- tee papp värviseks ja alusta maalimist
- akende loomiseks võib kasutada ka korke jmt.
KALENDER (NÄPUTRÜKK)
- loo kalender, kus joonistad iga aastaaja juurde sõrmega kuule vastava kujundi
PINTSLITRÜKK
- loo erinevaid trükke kasutades pintslit
SÕRMETRÜKK
- loo üks muster, mida suudaksid sõimeealised lapsed järgi teha
- tüki see sõrmega paberile
- tee sõrmedega kasutades näpuvärve või guašše paberile lilli
- joonista endale paberile ette puu
- tee puule sõrmedega lehed
No comments:
Post a Comment